Začlenie nadobudnutých kompetencií a skúsenosti zamestnancov zapojenými do projektu do svojho strategického rozvoja v budúcnosti
1. Pani riaditeľka RNDr. Magdaléna Sviteková absolvovala kurz s cieľom zdokonaliť si jazykové zručnosti v úlohe riaditeľa, aby vedela v budúcnosti zastúpiť a prezentovať našu školu aj medzi zahraničnými partnermi a orientovať sa k tomu príslušnej slovnej zásobe ako cestovanie, spoločenský život, online konverzácia a pod. Dva roky navštevovala jazykový kurz aj na Slovensku, ale potrebovala sa zdokonaliť v komunikácii.
2. Mgr. Slávka Vojtková sa zúčastnila kurzu zameraného na rozvoj IKT zručností a využívanie nových nástrojov, či už už na hodinách cudzích jazykov, keďže škola má k dispozíciu zariadenú jazykovú učebňu virtualizačnej desktopovej platformy, alebo pri realizácii rôznych projektov. Pani učiteľka sa zúčastnila aj školení eTwinning, kde sa oboznámila s niektorými novými nástrojmi, ale pri realizácii projektov, neustále narážala na nové nepoznané nástroje a aplikácie, ktoré je potrebné použiť na komunikáciu, či zdieľanie informácii s partnerskými školami. Je nevyhnutné integrovať nové metódy s využitím technológie aj do samotného vyučovacieho procesu, pretože vyučovanie cudzieho jazyka je dnes úzko späté s mnohými novými modernými aplikáciami, ktoré žiaci mnohokrát ovládajú lepšie ako učiteľ. Následne zaškolila aj kolegov, prezentovala im nové nástroje a prácu na projektoch eTwinning.
3. Mgr. Peter Kováč absolvoval kurz CLIL, keďže je jazykovo zdatný v anglickom jazyku, chcel by v budúcnosti aplikovať anglický jazyk do hodín dejepisu a postupne zaangažovať aj ostatných kolegov. Pán učiteľ sa vzdelával aj v oblasti eTwinningu a chcel by realizovať projekt Erasmus+ KA2.
4. Mgr. Jozef Lukáč navštevoval kurz zameraný na rozvoj jazykových kompetencií, keďže chce využívať anglický jazyk vo vyučovacom procese a zapojiť sa do projektov medzinárodného charakteru. Navštevoval kurz anglického jazyka aj na Slovensku, ale potreboval získať istotu a začať plynule komunikovať.
5. Mgr. Peter Kováč absolvoval Job shadowing v škole v Turecku, kde získal poznatky o priebehu vyučovacieho procesu v tureckej škole, porovnal metódy a formy vyučovanie a nadviazal nové kontakty, ktoré by chcel využiť pri tvorbe projektu KA2.
No comments:
Post a Comment